sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Maalihenkeilyä


Sunnuntai sisälsi koirille pitkän lenkin LuRoPi-tiimillä, minulle Espyn hälyryhmän treeneissä maalimiehenä olemista. Sää oli onneksi suosiollinen, joten koirat pystyi jättää autoon piiloleikin ajaksi. Ajoimme lenkin jälkeen Luukkiin ja sain toimintaohjeet etsijöiden varalta.


Yllätyksekseni olin ainoa maalimies, joka ilmoitti osaavansa suunnistaa, joten minulle jaettiin tarpomista vaatinut piilo. Treenin järjestäjä tiputti minut tien pieleen, merkkasi kartan ja siitä lähdin sitten suunnalla minulle osoitetun jyrkänteen reunalle vartomaan. Onneksi olin varautunut lämpimin vaattein, eväin ja tarvittavalla viihdykkeellä (Iltis ja upouusi Mecklenburgin agilityohjauskirja), koska löytämiseni osoittautui haasteelliseksi. Maasto oli jyrkänteinen ja vaikea, joten ehdin moneen kertaan epäillä, olenko itsekään oikeassa paikassa (onko nuo kivet nää kivet tässä kartassa vai onko ne jotkut toiset kivet).


Viikonloppu liitti minut myös virallisesti Espyn jäseneksi muodollisuudet hyväksyneen kokouksen myötä. Toivottavasti se treenipaikkakin joskus järjestyy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti